Måndags.











Tog en morgonpromenad till trädgården. Sen frös jag ihjäl och gick in igen. Åkte med pearsen och julhandlade lite mer istället! Mat och annat smarr den här gången. Nu är det liksom inte långt kvar! Funtar på att börja fasta så att jag får plats med hela julbordet. Typ som när man ska käka buffé och sparar sig för att få valuta för pengarna.. You know! Efteråt drack jag glögg och klädde granen. Avslutade med att kolla på Ernst! Kan det bli bättre?! Nej. Och granen kan inte bli finare.


Kommentarer
Postat av: ellen

men hallå. myysigt!!! värsta fint juuu. jag tittade också på ernst igår. han är ju fruktansvärd. huga! ellen undrar om vi ska leka på juldagen?

2009-12-22 @ 20:48:41
URL: http://sailorgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0