Baklänges!



När jag ändå är i farten så vill jag minnas en annan gång på Norrlands för inte så länge sen. Jag och Ems kirra förpärla med Lisa och Anna! Dansade Macarena och shotta jäger. Sen tog vi oss dit. Just de minns jag inte men efter en pirog och Kristian Anttila live tog jag mig ur dimman och nu kan jag stoltsera med en riktig jäla baklängesfylla! Rekomenderas om man vill känna sig snygg, men definitivt inte är det.. Shit happens when you party naked och de kanske jag gjorde, vad minns jag?






































Kommentarer
Postat av: anna

vilka vackra bilder!

2009-12-05 @ 16:18:39
URL: http://annie-laura.blogspot.com
Postat av: katta

vad är grejen med clownen?

2009-12-13 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0